åkeriet

Utflykter på MC. Avgång kl 18 regnfria tisdagar från OKQ8 Åkerstigen 22 Ekerö.

Plåtkåt.

Kategori: åkeriet

Ja det ska man kanske vara för ännu ett besök ute vid Lissma och bilparken där borta.
Synd bara att folk verkar ha så otroligt bråttom därifrån! Raggarstammen skulle verkligen behöva en föryngring. Nu verkar den mest bestå i den kategorien människor som inte behöver bekymra sig om arbetstider och såna triviala saker. Undrar vad de ska hem till... rapport? Halv åtta hos mig? Knappast idol va? Ja ja.. vem vet.. Vi hann i alla fall springa runt och kika lite medan plåtschabraken i jämn ström rullade därifrån.
Nu har vi ju sett dom flesta åken förut så jag roade mig med att ge dom en lite annan look för att få till nåt intressant och så här blev det då.
Hittade en lite udda fågel som kanske landat fel där i gräset också.. vad vet jag..
Mer än så var det väl inte då. Några små avkrokar på hemvägen och snart stod vi på färgan igen.
Avslutar med en tanke på min kompis Ingemar uppe i Skell som olyckligt gick av vägen igår efter att en framförvarande bil gjort en oväntad vänstersväng. Hoppas du är på benen snart igen! Hoppas också att det reder sig med hojen. Det är inte nån dussinhoj det handlar om liksom...
Krya på dig Ingemar!
B.
Kommentera inlägget här: