åkeriet

Utflykter på MC. Avgång kl 18 regnfria tisdagar från OKQ8 Åkerstigen 22 Ekerö.

Spöke på Svartsjö Slott...

Kategori: egna avstickare

slott


Utan kompisar får man väl leka med sig själv, tänkte jag och gav mig ut för att räkna socknens kyrktuppar.
Strålande sol och höstfärger ute, bara att tacka och ta emot! For förbi Svartsjö Slott och såg att det var öppet. Eftersom jag aldrig sett det från insidan förut så passade det förträffligt med en fika i det öppna slottscaféet.
Det var många rum att kolla runt i, och det var grejer utställda i flera av rummen. Konst i form av målningar, foto och snickeri.
Gick runt med kameran och tog en och annan bild då fan flög i mig och jag passade på att fixa en portfolio i slottsmiljö! Som sagt har man inget annat att göra, får man väl leka med sig själv :-)




Å kyrktupparna då.... Äh.. glömde räkna, men såg i alla fall två.
B.

KOMMENTARER:

  • Ralf säger:
    2011-10-01 | 20:41:10

    Du är en skön typ. Fortsätt så ;-)

Kommentera inlägget här: