åkeriet

Utflykter på MC. Avgång kl 18 regnfria tisdagar från OKQ8 Åkerstigen 22 Ekerö.

Kakor i cc

Kategori: åkeriet

tårta


En eftermiddagsfikatur deluxe i slutet på maj sitter väl inte i vägen när solen skiner och det är årets hittills varmaste temperatur tänkte jag och drog med mig yngsta dottern som spätta.
Ner till färjan och alla väntande kaffesugna bikers.. nähä, inte det.
Som tur var stod Mats, säsongens andra nyförvärv (välkommen Mats!) och väntade på andra sidan.
Efter lite felkörning i Botkyrka tog vi oss via Enhörnaleden och Ekeby (härlig väg!) till slut fram till Taxinge och bullarna :-P
mats på fin grön kawamer tårtaännu mer tårtamer tårta ändåhur mycket tårta finns detfika till folket
Efter några mackor till Mats, bullar & rulltårta till mig och spättan och en del musiksnack eftersom Mats också är batterist som jag, vände vi hem i kvällssolen till plikterna igen.
tre gringos
yr.no lovar mer sol och värme till veckan. Jag siktar på Jungfrusund onsdag kl 19. Inget konkret mål ännu, men resan är ju viktigast :-)

Kolla in Mats film när vi mullrar i Sörmland!
(du behöver va inloggad på facebook)
https://www.facebook.com/photo.php?v=10150717687847185

B.

Kommentera inlägget här: