åkeriet

Utflykter på MC. Avgång kl 18 regnfria tisdagar från OKQ8 Åkerstigen 22 Ekerö.

Hard Rock Cafe

Kategori: egna avstickare

Tja!

Stack i väg till Hardrock för ett par helger sen där BigTwin och HD-House hade ordnat brunch och hojutställning.
hardrock
Riktigt kallt att åka men kul där! Träffade flera gamla polare och sen är det skitcool med motorträff mitt i smeten. Mycket fina hojar var det oxå, men min gamla polare Gordon (UCC) bygger enligt mig sveriges snyggaste moppar, bla Minnas "Fly girl" som vann Custom bike show och sen Håkans "Barhopper" som är svinball med kort avsmalnad hydragaffel, eller hans egen gamla knöl. Fanns även andra balla hojar rodar och bilar att kolla in, men det var skönt att man kunde gå in o fika brrr.
benke o pias cheva 55abenke o pias igenchopdrink when y drivefly girlgordon o minnas moppargordon o twinclubhenkan mflgordons knölhåkan lindbergs barhopper
minnas fly girlmoheda trikepannachoppartstops bobberpsykedelbayareabobberskön vy mitt i stantribute chop 1twinclub mopparsjuttitalet är här
min moppe

//Jonas

Kommentera inlägget här: